Over mij

Mijn foto
2 meiden ~ havo ~ party ~uitgaan ~ shoppen ~ vrienden ~ truelife : Anne en Kirsten

maandag 18 juli 2011

Winged Eyeliner

                                                            Winged Eyeliner

Winged eyeliner is eyeliner die uitloopt in een vinkje, in je ooghoek. Sommigen noemen het ook ‘cat-eye’. Hier zie en lees je hoe je het moet doen, en je ziet een paar foto’s.
Winged eyeliner helpt om het oog te vergroten en het amandelvormiger te maken. Je ziet het veel bij celebs, let maar eens op Angelina Jolie en Amy Winehouse, die het grote voorbeeld hiervan is.
Persoonlijk vind ik Winged Eyeliner heel mooi, alleen soms is het wel iets te heftig voor een normale schooldag.  Het is wel leuk voor een feestje, of gewoon om een keer uit te proberen of het je staat!



Stap 1.

Begin met een schoon oog. Als je oogschaduw op wilt doen, doe dit dan eerst, want anders komt je oogschaduw op je eyeliner en is het hele effect verpest. Zorg ook dat je potlood goed scherp is, bij een eyelinerkwastje heb je dit probleem natuurlijk niet.



Stap 2.

Trek je ooglid strak. Begin met je eyeliner aan te brengen in het midden van je ooglid, dicht bij de wimperrand. Verdikken kan later altijd nog. Werk je lijn naar je buitenste ooghoek toe, en maar een vinkje naar boven. Je kunt zelf bepalen waar je het vinkje laat eindigen, maar het mooiste vind ik persoonlijk als het eindigt zoals hier, bij het oog van Angelina Jolie:



 




Stap 3.

Je kunt je eyeliner zo laten zoals bij stap 2, maar je kunt het ook naar je binnenste ooglid door laten lopen, of je hele oog omlijsten met eyeliner, en de eyeliner verdikken, laagje voor laagje, zoals hier:





 














Bij mij was het resultaat dit:





 







Ik heb mijn hele oog een beetje gedaan.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!



Kusjes,



Anne .






Geen opmerkingen:

Een reactie posten